zaterdag 12 maart 2016

{ WEEKMENU 11 }

Op verzoek elke week mijn weekmenu. Je vindt er 'gv' voor glutenvrij en 'v' voor vegetarisch.
Scroll over de maaltijden om te zien of er misschien een link naar het recept achter staat.
Voor extra inspiratie kun je ook rechtstreeks kijken bij Oma's recepten.

♥   Bon appétit   ♥
Vrijdag 
  • patat

Zaterdag
  • onderweg

Zondag (gv/v)
  • restjes; drie kleuren paprika's, tomaat, stukje prei en winterwortel. Samen met wat bonen uit de voorraad (bruine-, kidney- of bijvoorbeeld linzen), keukenkruiden en rijst of (maïs)pasta

Maandag
  • stamppot zuurkool
  • rookworst

Dinsdag (gv)
  • aardappelen
  • spruitjes
  • gehakt

Woensdag (v)
  • pizza

Donderdag (gv)
  • hutspot
  • speklap

3 opmerkingen:

  1. Hihi wij hadden deze week op verzoek ook hutspot :) Leuk om jouw lijstje te zien terwijl we hier zo anders eten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe maak jij jouw glutenvrije pizza Monique?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jacqueline, ik heb een foutje gemaakt *Ü* De pizza zoals ik hem normaliter maak is qua bodem niet glutenvrij; mijn enige bewuste zondiging. Je hebt mee me echter wel een hele goede vraag gesteld en ik ga er mee aan de slag. Ik hoop binnenkort wél een glutenvrije pizza te maken (en als het gelukt is het recept te delen). Dank voor je reactie!

      Verwijderen