dinsdag 23 februari 2016

{ EEN KLEINE OPZET }

Wat een lieve en fijne reacties op mijn voorlaatste blog! (de laatste ook trouwens.. *Ü*) Naar aanleiding van die reacties ben ik hard aan het denken gegaan; hoe ik misschien een ritme in mijn berichten kan krijgen. Zowel de financiële besparingen als handige tips, tricks, menu's, recepten, uitjes en mijn handwerk.. Het zou zo een fulltime job voor me kunnen zijn..  ;o)


Gekheid.. ik vind het enig om te doen en om eerlijk te zijn begin ik er ook weer een beetje energie voor te krijgen. Wat ik in ieder geval hoop vast te kunnen zetten zijn de recepten op woensdag. Zo midden in de week een lekker, makkelijk en vooral goedkoop recept. Oma's recept! En dat kan een ouderwets Hollandse prak zijn, maar ook een koekje van eigen deeg.

Ook het weekmenu vind ik een prima bericht om wekelijks terug te laten komen. Wat dacht je van de zaterdagmorgen? Lijkt me wel wat, gewoon even als snel tussendoortje. Daarnaast blijven er dan nog genoeg dagen over om mijn hart te luchten, handige tips of laatste handwerkkronkels met jullie te delen. Idee?

Ga ik me nu snel weer mengen in de drukte van de dag, want oei, oei, oei.. vakantie! Pfff...  ;o)

P.S. Je bent en blijft trouwens ook gewoon welkom allerlei vragen via email met me te delen. Ik help je - daar waar ik kan - graag (verder) op weg. En voor de 'wolaanbieders' onder jullie; jullie reageren onder 'no-reply'-bloggers waardoor ik geen mailadres van jullie heb. Mijn directe adres (voor iedereen) is craftsnskills (at) gmail (dot) com.

4 opmerkingen:

  1. De laatste dat was ik. Dat is nou aardig van je.
    Snel even je mailadres overgenomen voor mijn nieuwe blog door te geven, niet dat daar nou veel bijzonders in staat. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie weet....
    Ga eens te raden bij beroeps bloggers ( zoals Ankie van Zilverblauw).
    Je blog en schrijfwijze zijn goed en fijn om te lezen.
    Belangstelling genoeg.
    Nu eens kijken hoe je er genoeg inkomsten van kunt krijgen.
    Hoe geweldig zou dat zijn!
    Succes!

    groetjes, Franca.

    ps er zijn ook boekjes over bloggen.
    Ik zal eens wat titels opzoeken.
    groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oké, dank voor je e-mailadres, ik zal je vandaag of morgen mailen waar ik wol heen kan sturen.

    BeantwoordenVerwijderen