woensdag 16 december 2015

{ WAARDEVOL KERSTGESCHENK }

Enigszins verbaasd haal ik mijn brievenbus leeg: 'We hebben u gemist'. Huh? Mij? 'We hebben iets voor je'. Voor mij? Een pakketje? Ik ben me van geen kwaad bewust.. 'We komen morgen nog eens langs'


Spannend.. schijnbaar een pakketje krijgen, maar niet wetend wat het zou kunnen zijn. Overkomt jou dat wel eens? Mij niet zo vaak, kan ik je zeggen..  ;o)  Snap je hoe verbaasd ik was toen de beste postbezorger niet met een pakketje, maar met een heus pakket voor mijn voordeur stond?!

Spannend.. nog steeds.. wat zou er in de doos zitten? De kinders stuiterden vol spanning om me heen. "Wat is het, mam? Wat is het?" Maar mama wist ook werkelijk van niets.. Schaar erbij, voorzichtig openen en...


Mijn mond viel open, water vulde mijn ogen. Met ook dit jaar geen enkele verwachting op een kerstpakket of ander kersterig cadeau, zat ik hier toch echt op mijn knieën naast een heus kerstgeschenk..


Iets te snoepen voor mij, iets te snoepen voor de kinders (nee.. niet de M&M's, die zijn lekker voor mama; de jam en stroop deel ik wel met ze..), een lekkernij voor de vogels, versieringen voor in en om het huis.. Wat een verwennerij! Maar wacht.. wat dacht je van een paar heerlijke bollen wol?! In gedachten maak ik al een groen vestje voor mijn dochter.. en dan ook nog een kleurig paars, wat rood, wit.. En oohh.. wat toch echt mijn hart heeft gestolen..


Deze vreemde eend (ik vind hem echt súper!) en een enórme kluwen wol. Groen met paars en geel en blauw lijkt het wel. Met draad om de draad. Zó mooi! Mijn handen zijn spontaan gaan jeuken en houden er niet meer mee op. Wat ga ik daar graag mee aan de slag! Maar voor wat? Wat zou ik er van kunnen maken? In wat komt de wol straks het mooist tot zijn recht? Een sjaal.. omslagdoek.. hoeveel zou het eigenlijk zijn? Hoe groots zou ik er mee kunnen breien..

Wat duf blijf ik bij alle om me heen uitgestalde cadeautjes zitten. Zomaar een pakket, zomaar een geschenk. Een blogster die weken terug eens om mijn adresgegevens vroeg.. Dank je wel lieve Ria.. Dank je wel! ♥

18 opmerkingen:

  1. Het begon met de wol van mijn schoonmoeder en vroeg heb je er iemand voor ?...en toen kwam ze met een lapje en ik dacht kan ik dat wel opsturen ?...maar toen heb ik de rest er maar bij verzonnen....uit de winkel gepakt....dat gaat makkelijk hier....het is maar een aardigheidje gewoon omdat ik je het zo gun....en mocht je van die grote klos te kort komen.....ze had er ng twee van geloof ik....hihihihihi....maar ik wist echt niet of je het leuk zou vinden....maar het blijkt het was erg geslaagd....ik bedenk me volgens mij heb ik he ooit een bloemetje gestuurd met de kerst maar weet dat niet meer zeker.....weet je geven is veel te leuk ik heb genoten om het in te pakken dat gevoel alleen al was heerlijk ...liefs geniet ervan fijne dagen Ria x❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah dit is toch zo leuk en lief van Ria!!! Jeetje wat zijn er toch fijne mensen op de wereld he!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend lief!! Het feit alleen al dat iemand aan je denkt is een supergroot kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk pakket. En een super mooi gebaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat geweldig! Je verdient het helemaal... En die wil... Tja, wat moeilijk om te kiezen. Ik denk gelijk aan een sjaal met mooi patroon maar daar heb je er al een paar van....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, haha, fijn he, dat iemand je mist. Hoewel, ik kreeg er gisteren bij de FedEx gelijk een soort van dreigbrief achteraan. Dit was de LAATSTE keer dat ze langs waren geweest (doordeweekse dag om 11 uur?!) en als ik niet heel snel reageerde stuurden ze het pakje (Waarvan ik het bestaan niet wist) gewoon TERUG. Oef.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief gebaar! Geniet er lekker van..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dat is een echte opkikker (eend :o))!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje wat ontzettend lief!
    Wat een heerlijke verrassing voor je... Veel plezier er verder mee. Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit ontzettend lief van Ria, en wat heerlijk dat jullie er zo van kunnen genieten.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi gebaar, geniet ervan!! Enne, laat dat haken maar rustig liggen als je er niks mee hebt. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is there anything nicer than a surprise package in the mail?
    Amalia
    xo

    BeantwoordenVerwijderen