vrijdag 4 december 2015

{ VOOR WIE WIL }

Voor wie het leuk vindt mijn 30-dagen challenge te volgen heb ik een kleine aanpassing. Vanmorgen heb ik namelijk besloten hier toch een aparte blog voor te maken. Ben je dus benieuwd naar onze opruiming, wat er ons huis verlaat of welke items er straks in de verkoop gaan (denk niet alleen aan boeken, maar bijvoorbeeld ook aan een lock-machine, elektrische weckketel of zelfs trouwjurk...) klik dan even door naar de volgende link:


Houden we de boel lekker een beetje gescheiden  ;o)

Fijne Sinterklaas!

2 opmerkingen:

  1. jaaa, ik ben heeeel nieuwsgierig! Ik ga je volgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmmmmmmmmm. Hier ben je dus......... In mijn hoofd had ik mij al tien keer geabonneerd op je blog, en ga vanavond fijn alles even terug lezen. Dus dan ben je voorbereid. hahaha dat je uit een blogje van januari 2013 een opmerking krijgt ofzo ;-) Maar ik vind het erg goed van je dat je je eigen schuldhulpverlening mag doen. Ik weet natuurlijk niet precies alles want ik lees nog maar net (sorry) maar ik vind het heel goed en dapper en alles! complimenten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen