maandag 21 december 2015

{ BIKKELEN }

Geen zin.. Maar ik ben met mezelf een challenge aangegaan. En het lucht op, merk ik nu ik al over de helft van de maand ben en ook écht al ruimte om me heen begin te zien. Bij het openen van een kast of laatje; het voelt lekker, het voelt.. 'licht'!

Vandaag gaan er een paar grotere items in de spotlight. Zo plaatste ik op FB een secretaire die vandaag gratis afgehaald mag worden. En zo wil ik ook mijn trouwjurk en de doopjurk van de kinderen aan iemand schenken die er behoefte aan heeft. Het heeft geen zin er stad en land mee af te zeulen; men koopt niet zo snel meer dergelijke items tweedehands.


Boeken gaan nog wel in de verkoop. Eerder vorige maand zette ik al een aantal boeken on-line en de winst die ik daar mee maakte kwam al snel boven de honderd euro uit. Mooie aanvulling voor de 'sanerings-buffer'!

Maar goed.. eigenlijk geen zin vandaag, maar ik weet ook dat als ik er eenmaal mee bezig ben.. Snel weer in de benen dus, des te eerder mag ik van mezelf verder met mijn breiwerk. We hebben immers ook gewoon: vakantie!

4 opmerkingen:

  1. oh de boeken schoten bij mij maar niet op, ik heb er vorige week meer dan 100 weggebracht naar de kringloop :-) ik ga wel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, boeken willen hier ook echt niet meer weg op MP. Fijn dat het bij jou wel gelukt is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig hoor!! Bikkelen, maar voor het goede doel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook geen boek kunnen verkopen op MP wel veel kinderspeelgoed en keukenspulletjes

    BeantwoordenVerwijderen