zondag 22 november 2015

{ GRANDPA }

Plots was het daar. Dichte neus, pijn in het hoofd, maag drie maal in de rondte en krampen in de buik. Wat maandag na al een fiks aantal dagen getob eindelijk begon, werd na een dag of drie wat minder, maar houdt tot op heden nog steeds veel te veel aan. Dagen vullen zich met snotteren, hoesten, proesten, snuifwater, thee, honing en vitaminen. Mama zit in de lappenmand..


Om toch iets met jullie te delen: een songtekst welke bij mij van de week steeds maar weer de kop op steekt. Lees zelf maar. Ik duik nog heel even onder..  ;o)

     Grandpa.. tell me 'bout the good old days.
     Sometimes it feels like this world's gone crazy.
     Grandpa.. take me back tot yesterday,
     where the line between right and wrong,
     didn't seem so hazy

         Did lovers really fall in love to stay?
         Stand beside each other come what may?
         Was a promise really something we both kept,
         not just something that we'd say and then forget?
         Did families really bow their heads tot pray?
         Did daddies really never go away?
         Whoa oh Grandpa,
         Tell me 'bout the good old days.

     Grandpa.. everything is changing fast.
     We call it progress, but I just don't know.
     And grandpa.. let's wander back into the past
     and paint me a picture of long ago.

         Did lovers really fall in love to stay?
         Stand beside each other come what may?
         Was a promise really something we both kept,
         not just something that we'd say and then forget?
         Did families really bow their heads tot pray?
         Did daddies really never go away?
         Whoa oh Grandpa,
         Tell me 'bout the good old days.

6 opmerkingen:

  1. Beterschap....naar he ?...ik ben niet weer aan het opknappen...vooral s'nachts veel hoesten en veel wakker gelegen de afgelopen twee weken niks aan.....fijne week liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte Beterschap.
    En je "poppendekentje" , wat mooi.
    Ze boft maar die dochter van je.

    BeantwoordenVerwijderen