woensdag 14 oktober 2015

{ OPGEBRAND }

Er gebeurt te veel. Veel te veel.. mijn hoofd loopt over. Van goede dingen, lastige dingen, dingen om naar uit te kijken, dingen om van je schouders te laten glijden. En tussen al die dingen door, moeten (wat heb ik toch een hekel aan dat woord) er ook nog wat gezinsballen hoog gehouden worden. School, sport, huishouden, werk, financieel..


De rek is er uit. Ik kan er heel eerlijk in zijn. Ik kan een boel, maar het houdt een keer op. Handwerk dat niet meer opgepakt kan worden, strijk wat alsmaar liggen blijft. Och nee, geen 'cry for help' vanaf mijn kant hoor, ik herpak me wel weer, maar voor nu is de rek er even uit.


Naast een hele grote zware weg te werken verplichting, mogen we ook uitkijken naar een paar dagen er-op-uit. Uitgenodigd in het midden, verwacht wordend in het zuiden, kom ik vast weer wat herboren terug in het westen. Maar first-things-first. Met mijn hoofd in de papieren, is er even geen tijd voor een 'decent' praatje klets. Geef me een klein momentje; ik ben straks gewoon weer terug.

13 opmerkingen:

  1. Sterkte! Blogger is een bijzaak. Eerst weer even de rust er in krijgen.
    Al zal ik je blaadjes wel missen hoor!
    Ik hoop dat je deze tijd weer goed uitkomt. Groetjes, Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rustig aan dan maar, sterkte! Even richten op wat écht belangrijk is dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms is het gewoon op. Tijd om bij te tanken (en af te ronden ;-)). Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pas goed op jezelf. Hoop dat je kunt genieten van een uitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte met wat moet gebeuren. En ik hoop dat je kunt ontspannen en bijtanken op de momenten dat er rust is.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik las gisteren een zinnetje: Ontdek dat je opbrandt vóór je bent verkoold. Idd helemaal waar wat Helena hierboven zegt: tijd om bij te taken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Neem je tijd! Een fijn en gezond lijf is toch het belangrijkste.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou sterkte meid, neem je tijd!! Zorg goed voor jezelf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Herkenbaar, hier loopt het ook iets te veel op allemaal...
    Even een paar tellen terug en dan moet het weer gaan, spreek voor mezelf hoor.
    Geniet van je dagen weg...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sterkte met alles. Lekker bijkomen. Worstel en kom boven :-)

    BeantwoordenVerwijderen