vrijdag 11 september 2015

{ ALPACA DELIGHT IN GREY }

Eerder in juli schreef ik al over de spreekwoorden die ons doen vermoeden dat we een strenge winter tegemoet gaan en hoe ik me daar zo veel als ik kan al breidend op voorbereid. Wat ik echter nog niet deed, was jullie laten zien hoe het werk ik de mand uiteindelijk geworden is..


Naar aanleiding van het Ombre cowl patroon van Unique Dizigns maakte ik mijn eigen col. Niet met een dubbele draad met vijf kleuren als gevolg, maar gewoon met een enkele draad en klakkeloos van de ene naar de andere kleur overstappend. Het resultaat doet mij toch wel een beetje glimmen..  *Ü*


Een mooi, zacht, comfortabel, uniek product van eigen hand. Kom maar op met die kou!  ;o)

7 opmerkingen:

  1. oh hij ziet er echt heerlijk zacht uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie! Fijn weekend liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooi en wat ziet hij er zacht uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig! Ik houd van grijs en vindt dit een prachtige sjaal.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi! Jij bent klaar voor een strenge winter. ;-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen