vrijdag 16 januari 2015

And then...

Tja.. en toen kwam ik in de ziekenboeg terecht..  :(  Even niet de nodige kracht om mijn dagelijkse werkzaamheden uit te voeren en al helemaal geen power om druk met onze zelfvoorzienendheid bezig te zijn. Even geen zelfgebakken brood op de plank, het enige wat nog een beetje uit mijn handen komt is breien, lezen en voor nu even een heel klein momentje achter mijn pc.

Gelukkig lijdt mijn humeur niet onder de pijnen waar ik even doorheen moet bijten. Hoe zou dat ook kunnen? Moet je eens zien wat een prachtig cadeau ik van mijn vriendin kreeg: daar gaat je hart toch spontaan van stralen?!





Well.. and then I ended up in the team of the sick.. :( Just not the necessary strength to carry out my daily activities and even less power to be busy with our self-sufficiency. No homemade bread on the shelf, the only thing out of my hands is knitting, reading, and for now just a tiny moment on my pc.

Luckily my mood suffers not under the pains that I have to bite through. How could it be otherwise? Look at what a wonderful gift I received from my friend: wouldn't your heart spontaneously rays?!

3 opmerkingen:

  1. Heel veel beterschap, en wat een prachtig kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel, heel, heel veel beterschap.
    En oh wat een fijn cadeau heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap!
    En inderdaad een heel mooi cadeau! Prachtige warme kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen