woensdag 10 december 2014

Cold winter days

Dat het koud is vind ik niet vervelend, dat het waait is alleen maar fijn. Die regen is eventjes wat minder, maar owee.. zomer of winter; zodra het droog is gaat mijn was naar buiten! Het duurt misschien iets langer voordat de grote lakens droog zijn, maar als je de was na een dag flink wapperen weer naar binnen haalt..

It doesn't bother me when it's cold and when the wind blows I think it is just fine. The rain is momentarily regrettable, but mind you.. summer or winter; once the weather is dry my laundry is out! It might take a little longer for the large sheets to dry, but if you after a good day of fresh air take all the laundry back in..


Fris geurende lakens over je bed, je neus eerst even tegen de handdoeken voordat je ze gebruikt.. Geen droger of allerhande doekjes die hier tegenop gewassen zijn. Heerlijk!

Haal jij op enige manier voordeel uit de koude winterdagen?

Fresh-smelling sheets on your bed, your nose against the towels before using them.. No dryer or any kind of dryerwipes can cope with that. Magnificent!

Do you anyhow take advantage from the cold winter days?

4 opmerkingen:

  1. Er gaat inderdaad niets boven die heerlijke frisse geur van buiten gedroogde was (en als er geen giertank "roet in het eten" gooit). Deze tijd van het jaar krijg ik het soms buiten, ondanks de wind, niet helemaal droog. Ahh.....misschien hang ik het ook wel gewoon te laat op....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De winterdagen zorgen er voor dat je dichter tot elkaar komt, vandaag zette ik de kerstboom neer, zocht ik weer wat kaarsen en daar geniet ik zo van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I also use our clothesline year round! :) There is something so reminiscent about hanging laundry. Thank you for stopping by our blog today. Hope you have a lovely week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb niet eens een waslijn buiten. Of een droogmolen. Wij hebben hier achter een kantoor en ik vind het niet fijn als alle klanten met hun neus door mijn was lopen. Op zolder wel een paar lijntjes.

    Het ruikt zoveel lekkerder als je de was buiten droogt!

    BeantwoordenVerwijderen