dinsdag 16 december 2014

Another perfect gift

Durf je het nog niet aan een cadeau voor een ander te maken, maak dan eerst eens een (heerlijk!) cadeau voor jezelf. Eenmaal geproefd van een eerlijke en vooral ook heerlijke scrub.. Nou ja.. geproefd.. alhoewel.. het zou in theorie eigenlijk best wel kunnen.. Maar ik bedoel natuurlijk gewoon het moment dat je deze zelfgemaakte scrub voor het eerst gaat gebruiken..  ;o)

Don't you dare to make a gift for someone else, first try to make a (delicious!) gift for yourself. Once you tasted this delicious scrub.. well.. taste.. although it would actually be quite able.. But of course I just mean the moment you try this homemade scrub for the first time..  ;o)



Tot een jaar terug had ik eigenlijk nog nooit gehoord van dergelijk zelfmaak-producten. Ik wist al wel van bedrijven die verantwoorde zepen en/of make-up verkochten, maar dat je ook zélf cosmetica producten kon maken? Tot ik eens een allersimpelst scrubje probeerde: ik was verkocht! En nu wil ik écht niet anders meer..

Until a year back I had actually never heard of such self-make products. I knew already from companies that sold responsibly soaps or makeup, but that you could make cosmetics yourself? Until I tried a simple scrub: I was sold! And now I really don't want anything else..



Eén van mijn laatste scrubs heb ik stiekem maar een beetje zelf gefabriceerd. Met wel al enige kennis in het achterhoofd natuurlijk, maar al doende leert men en neem ik steeds een beetje meer van mijn kennis mee mijn producten in. En omdat ik gewoon zó verschrikkelijk tevreden ben over het resultaat.. hier mijn 'recept'!  ;o)

One of my last scrubs I secretly self-manufactured a little. With some knowledge in mind of course, but with learning by doing and always taking a little more of my knowledge with my products. And just because I'm so terribly happy with the result.. here's my 'recipe'!  ;o)

2 opmerkingen:

  1. Oh, yum! Definitely sounds delicious, would love to try a scrub like this :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me heerlijk ruiken! En het is ook een leuk kadootje om te geven.

    BeantwoordenVerwijderen