zondag 26 oktober 2014

Waarom? Daarom!

Het is even wennen, een weg vinden, kijken hoe ver we komen, maar één ding is zeker: we willen hier een deel van ons leven, onze stappen naar een zelfvoorzienend bestaan met jullie gaan delen. Waarom?

Photo: Re-Nest

Omdat wij er van overtuigd zijn dat ook jij - net als wij - kunt genieten van (veel) minder spullen of luxe om je heen. En dat je daarnaast veel meer vaardigheden in je hebt dan je misschien zelf denkt. Dáárom gaan we hier schrijven. Om je stukje bij beetje warm(er) te maken voor een simpel en bewuster bestaan.

Lees maar mee!

4 opmerkingen:

  1. Ik vind dit zo'n mooi streven en ik wil best een heel deel hierin meegaan, eigenlijk steeds meer en meer... Daarom ga ik jullie volgen... Heerlijk om dit vanaf de kantlijn mee te maken...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig streven, hier word het leven ook steeds soberder, rustiger en groener :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net wat reacties gelezen op mijn laatste blog(al even geleden). Nu viel mij opeens iets op...zou het?
    Ik geloof het wel!
    Fijn om toch weer mee te kunnen lezen..;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je blog helemaal doorgelezen en "bewonder" jouw levenslust !
    Blijf uiteraard volgen wat de verdere stappen in jullie leven zijn .
    Lieve groet Rini

    BeantwoordenVerwijderen